Préselt karbon lábtartó

Rövid szénszálból préselési technológiával készített, újratervezett fűrészfog alakja a tökéletes illeszkedésre és erőátvitelre lett optimalizálva. Fedezzd fel az új lábtartó összes tulajdonságát.

Megnövelt hatékonyság az újragondolt forma által.

A lábtartó sín fogazatát újragondoltuk és átalakítottuk, hogy így biztosítsuk a leghatékonyabb erőátvitelt lábtamaszról a hajótestre. Minimalázálásra került az erőveszteség, új merev áthidaló elemek segítségével, mint az ugyancsak préselt karbon technolgiával készült keresztcső által.

A fűrészfog megoldással az erő átvitel tökéketes mechanizmussal történik, minimális veszteséggel, a megfelelő irányban.

Hagyományos és préselt lábtartó sín

Ragasztva a tökéletes tapadásért

Az erőátadás képességéne maximalizáslása érdekében a lábtartósínek ragasztva kerülnek beépítésre a hajókba, így teljes érintkezési felületükön vezetik át az erőt, tartják meg az evezős súlyát, akinek így teljes ereje kerül felhasználásra.

Keresztcső és lábtámasz: A deformáció nem megengedett

A karbon keresztcső lehetővé teszi a terhelés átvitelének jelentős növekedését. A betétek (a keresztrúd végei) ugyanazon a szénszálból készülnek, mint a lábtartó sín, és a fűrészfogrendszernek köszönhetően tökéletesen illeszkednek. A keresztrúd és a betét közötti relatív mozgás már nem megengedett, mindent végtelenül merevebbé téve.

A sínnel megegyező anyagból készült új U-csavar tartó elem biztosítja a merevebb rögzítést a kereszttartó és a sín között. A deformációt nem engedélyező újítások iránti igényből született a full carbon lábtartó igénye: a régi műanyag tartó deformáció nélkül nem tudta megtartani a rakományt.

A geometria tanulmányozásának és az adott anyag rétegződésének (elrendezésének) köszönhetően a maximális merevséget értünk el párosulva súlycsökkenéssel, jelentősen csökkentve az elasztikus energia szóródását, amely azt így a tolóerőbe irányítja.

A lábtartó 3 szabványos szögben (39,42 és 45 °) helyezhető el , egyszerűen azáltal, hogy a keresztirányt a cipőlemez alatt közvetlenül a három helyzetbe helyezük. Ilyen módon már nem szükséges a kívánt szög eléréséhez alátéteket használni.

Eredmények

Célunk egy tökéletesen merev hajó létrehozása, amely az evezős teljes erejét a megfelelő irányba tudja irányítani, szükségtelen elnyelődés nélkül.
A lábtartó területének újraértelmezése és annak minden részletének módosítása lehetővé tette számunkra, hogy 9% -kal csökkentsük a rugalmas energia elnyelődését.
Ez a haladáshoz rendelkezésre álló erő jobb felhasználását jelenti, amely lehetővé teszi az eredmény akár 4% -os javítását.

%d bloggers like this: